Extra hygiëne
Mondkapjes
Bezorger op 1,5m
Vanwege nieuwe maatregelen van de Nederlandse overheid en het RIVM om verdere verspreiding van het coronavirus in Nederland te voorkomen, willen we de effecten die dit heeft op iedereen die bij Fresh2Go bestelt nader uitleggen.Onze grootste zorg is de gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers. Tenzij anders voorgeschreven door het RIVM houden we Fresh2Go-vestigingen open. We doen ons uiterste best ervoor te zorgen dat uw bestelling bij Fresh2Go zo veilig mogelijk is.
Hieronder vindt u de extra maatregelen die we hebben genomen:
- We hebben onze teams alles gegeven wat ze nodig hebben om een veilige werkomgeving te bieden, volgens de richtlijnen van de autoriteiten.
- We hebben de frequentie waarop we onze werkomgeving en keuken reinigen drastisch verhoogd. De keuken, materialen en interieur op onze vestigingen worden extra vaak gereinigd met desinfecterende schoonmaakmiddelen.
- We hebben alle Fresh2go-teamleden geadviseerd om de richtlijnen van het RIVM te volgen met betrekking tot zelfisolatie bij eventuele klachten. Mocht een medewerker zich niet volledig gezond voelen wordt diegene de toegang tot onze vestigingen onthouden.
- Al onze medewerkers inclusief bezorgers dragen handschoenen om eventuele besmetting zoveel mogelijk te voorkomen.
- Voorlopig bezorgen wij uitsluitend nog en houden de vestigingen gesloten voor klanten. U kunt uw bestelling dus
niet meer afhalen bij Fresh2Go. - We blijven de situatie nauwlettend volgen om ervoor te zorgen dat Fresh2Go volledig is voorbereid op eventuele bevestigde gevallen op een van onze locaties.
- Let op: Vanwege de huidige maatregelen i.v.m. COVID-19 kunnen wij helaas voorlopig geen alcoholische dranken bezorgen.
De bovenstaande maatregelen in acht nemend willen wij benadrukken dat het bezorgen van eten vooralsnog de veiligste manier is. Heeft u vragen over hoe wij met het Coronavirus omgaan dan kunt u altijd telefonisch of per mail contact opnemen.
Blijf veilig!
Met vriendelijke groet,
Fresh2Go